Monday, September 10, 2007

Interview Lagi

10hb March 2006 10.30 pagi aku ada interview kat Wisma Cosway, Jln Raja Chulan. Agensi pekerjaan la kononnya.Masa melangkah masuk tuh aku tgk ofis pun macam² bleh pindah time tuh jugak. Awek yg interview aku kali nih.Yang aku pelik dia tak tanya pulak apa skill aku. Dok asyik tanya biodata je. Last² cakap kena bayar RM 150 bila dah confirm dpt keje. Dekat tengah hari aku jln kaki pulak ke Wisma Central dekat KLCC. Interview lagi kat sana. Lagi sekor agensi pekerjaan nak kena bayar jugak jumlah sama. Tapi awek yg interview kali ni lagi cun.


2 hari lepas tuh dua-dua company call aku cakap ada keje admin kat company construction dekat area KLCC. So nak mintak aku bayar kalau aku nak keje tuh. Mmg dpt rasa macam nak kena kencing je aku nih. Tapi biasa la aku ni jenis tak cuba tak tahu. So aku pilih company first aku interview tuh sbb dia cakap gaji lagi tinggi. So dengan bengapnya aku bayar RM 150. Then 2 hari lepas tuh dia orang call cakap tunda dulu sbb company tuh ada problem sikit. Pastu senyap terus. Aku call pun macam² alasan dah dia bagi. Celaka… aku kena kencing jugak. Kalau aku jumpa mana² minah 2 ekor ni mmg aku gangbang je nanti.

No comments: