Wednesday, December 24, 2008

Sebab Lu Operation Manager

Drebar surat khabar belum bangun pagi lu dah terpacak kat ofis,
Lu ni mmg tak reti² ke yg kami ni meluat tgk muka lu,
Gua tau rumah lu belakang ofis tu je,
Tapi gua ingat lagi baik lu tido je dlm bilik server tu lagi bagus,

Mat indon dah balik keje pun lu masih jugak kat ofis,
Ke hulu ke hilir mcm beruk kena belacan,
Staf² cakap you look like busy,
Gua ckp you look like babi,

Lu jalan sana sini lu cekak pinggang,
Apa lu ingat lu superman ke nak cekak² pinggang ni?
Lu ingat ada awek mau mengorat lu ke?
Gua ingat kalau bagi free, makcik cleaner tu pun x ingin sama lu,

Hari² kemeja biru lipat sampai lengan tu jugak lu pakai,
Apa lu dah takde baju lain ke nak pakai?
Apa lu nak bawak mati ke duit lu tu?
Tapi gua ingat lu pakai baju kurung lagi ngam,

Hanpon lu punya ringtone bukan main bingit,
Orang pekak pun bleh dengar gua rasa,
Lu pikir ringtone lu best kah?
Gua pakai ringtone power rangers pun x kepoh mcm lu,

Gua pun naik bosan dah citer pasal lu nih,
Esok pagi² gua kena masuk keje,
Nak kena tgk muka lu lagi,
Entah bila lu nak mampos yer?


Muka lu ngan muka dia ni gua ingat seiras lah.

No comments: