Monday, February 23, 2009

Rutin hari²

Keje gua skrg ni hari² kena mencarut. Hari² tambah dosa gua ingat.

"Thank You For Calling TM". Kata aku mcm biasa hari.

"Saya tak dpt konek hari ni". Balas customer di talian sana.

"Sejak bila puan tak dpt konek?". Tanya aku dengan penuh curiga.

"Minggu lepas lagi sejak husband sy outstation". Reply customer tuh

"Cuba puan tekan konek skrg tgk dpt tak?". Kata aku lagi.

"Saya tak reti nak konek. Saya tak reti sgt benda ni". Kata si pemanggil.

"Kalau mcm tuh boleh tak minta husband puan tekan konek bila dia balik nanti, tgk
dpt tak konek nanti". Aku balas lagi.

"Ok ok saya mintak nanti. Mintak² dpt konek bila dia balik nanti". Katanya lagi.

"Ada apa lagi boleh saya bantu?" Tanya aku menutup bicara.

"Kalau awk boleh dtg rumah saya tolong ajar saya tekan konek ok jugak tuh". Balas customer dengan harapan...

No comments: