Sunday, January 25, 2009

Bukit Merah Trip


Bulan 12 hari tu jam 3 pagi gua terima sms dari Azrin budak satu ofis dgn gua ajak pegi Bukit Merah. Pagi² jam 9 dah kena bangun jumpa dia org. Ntah masuk ke hantu apa dia org gua tak tau. Tiba2 last minute ajak pegi Perak. Mcm biasa lah janji jam 9, kul 10 baru sampai, Yg ikut hari tu pun satu kete saje. Gua, Azrin, Yatie dgn Fairuz. Jam 11 pagi baru ready semua nak gerak.


Takde sorang pun dlm kete tu yg tahu mana Bukit Merah ni. Jam 2 petang baru sampai sana. Gua igt 2 jam saje Bukit Merah ni. Lagi 100km nak sampai P. Pinang. Apa gila dia org buat plan makan angin last minute nih. Nasib baik sampai je tempat ni.

Ada 3 tempat korang boleh pegi kat sini. Bukit Merah theme park, Eco Park dan Org Utan Park. Kalau korang ada sedara mara spesis org utan bolehlah pegi masuk ke Orang Utan park tu. Oleh sebab sampai pun dah nak petang kami masuk theme park dgn Eco park je lah. RM 36 sorang utk 2 park ni. Org utan tu tunggu raya la kita org dtg melawat nanti.



Apa lagi, lepas Eco Park tentu sekali agenda utama kami pegi main air kat theme park. Tapi memang agak hampes sebab air paras pinggang saje. Tak cukup puas. Tempat ni takde la besar sgt pun. Awek berbikini? Takyah nak mimpi aku rasa. Sorang pun takde. Punah harapan gua nak ambik gambar awek seksi kali ni.

Malas dah gua nak cerita. Bukan gua dpt duit pun. Korang pegi la sendiri. Kalau tak dpt bawak awek pun korang bawak lah mak sedara korang dtg. Chow...


Sebelum kami dtg mamat ni muka sedih mcm kena tinggal bini. Sekali hulur roti...huh mmg buruk perangai.


Azrin dgn kawan lama, En. Gibbon.

-=Bukit Merah Lake Town Resort Full Album=-


No comments: