Friday, May 29, 2009

VADS @ Cygal

Lama gua tak jenguk blog ni. 2 Bulan sudah. Macam² dah berubah. Minggu ni minggu last gua kerja dengan VADS. Lagi sebulan nak genap 3 tahun gua berbakti. Last 30 hari ni gua kena pindah ke ofis sementara di bangunan Cygal dekat Menara rebung TM. Lebih kurang 60 orang staf kena pindah sekejap sebab pc byk nak kena setting kat main office di Plaza VADS TTDI. Semua happy dok sini. Mau tidaknya, tak payah nak mengadap muka Operation Manager dan orang² gila kuasa di HQ. Plaza VADS tak ubah macam Simpang Renggam. Mana boleh nak melantak McDolah di meja kalau di Plaza VADS. Suasana agak bebas di Cygal. Semua berat hati nak balik ke Plaza VADS balik.

Gua pun berat hati nak berhenti. Bukan sebab sayang kerja ni tapi sayang gua nak tinggal member-member semua. Great colleague, Good Company but Shitty Management. Bawah ni mungkin koleksi terakhir foto-foto VADS.


Sarah...




Azrina




Syikin & Carol. Pasangan burung belatuk di VADS. Mmg tak boleh dok diam mulut dia org.




Team leader gua. The best among 4 yg pernah jadi TL gua. Mmg kepala cool.


Time weekend.




Shereen

Full Album

3 comments:

Rewlie said...

apa kejadoh ni paka blogspot lagi? Ptuih! x advance lasung! Hosting bagi doh, kang aku delete saje2 jek karang!

Unknown said...

Hang dapat keja kat mana plak oii... Blah macam tu ja ka. tak habaq pun...open table ka.. hehehe

-Hizami

VIRTUALMETAL said...

aku dah tawaf 17th, 6th ngan 1st floor hari tu. say farewell semua. ko je takde.

Rewlie : natang ni ugut. celako sungguh.